Кейси

Телефонія із колтрекінгом для агентства нерухомості

Phonet lifecell OneBox Facebook Instagram CRM Real Estate HR OLX FMC

КЛІЄНТ

Агенція нерухомості у Києві. Працює з нерухомістю в різних цінових сегментах. Основна частина дзвінків надходить з оголошень про об'єкти нерухомості розміщених на порталах RIA, OLX, Rieltor.

ПЛАТФОРМИ

  1. Phonet (партнер)
  2. OneBox (партнер)
  3. lifecell (партнер)
  4. Київстар
  5. vodafone
  6. УДЦР
  7. iOS
  8. Plektan
  9. RIA
  10. Rieltor
  11. OLX
  12. Facebook
  13. Instagram
  14. TikTok
  15. work.ua
  16. Сайт

ВВІДНІ ДАНІ:

  1. Клієнт використовував звичані мобільні номери
  2. У рекламі вказувалися 2 номери lifecell, 1 номер Київстар і 1 номер vodafone
  3. Рієлтори спілкувалися з клієнтами з особистих номерів
  4. Зв'язок був одноканальним
  5. Використовувалися одночасно декілька апаратів, що потребувало додаткового заряджання
  6. Дзвінки надходили рієлторам в тому числі у неробочий час
  7. У керівника не було можливості контролю дзвінків
  8. Публікація на порталах відбувалася через галузевий сервіс Plektan

ЩО БУЛО ЗРОБЛЕНО?

  1. Було запущено віртуальну атс Phonet і налаштовані права
  2. Було підключено транк Єдина мережа FMC і активовано послугу "Адміністратор корпорації"
  3. Було проведено інтеграцію з CRM OneBox
  4. Існуючі lifecell номери було переведено на тариф Єдина мережа Нова
  5. Номери інших мобільних операторів було переведено через MNP на тариф Єдина мережа Нова
  6. На віртуальній атс було налаштовано маршрутизацію і робочий час
  7. Для колтрекінгу було активовано маршрутизуючі номери FMC voip
  8. Кожному рієлтору було активовано персональний корпоративний номер FMC mobile
  9. Зі старих номерів було встановлено переадресацію на один з маршрутизуючих
  10. Проведена заміна номерів на усіх платформах на номери колтрекінгу
  11. Було змінено фід Plektan для вивантаження на OLX єдиного номеру колтрекінгу
  12. На слухавки рієлторів було встановлено додаток віртуальної атс
  13. На сайт агентства було встановлено кнопку зворотного зв'язку

РЕЗУЛЬТАТИ:

  1. Дзвінки з мобільних усіх рієлторів фіксуються у журналі віртуальної атс із записом розмови
  2. Розмови записуються на рівні хмари незалежно від використовуємого апарату, у тому числі на iOS
  3. Рієлтори можуть прослуховувати свої розмови як у веб-інтерфейсі так і у мобільному додатку
  4. У журналі віртуальної атс відображається джерело дзвінка (статичний колтрекінг)
  5. Історія дзвінків сінхронізується у OneBox і відображаться у контактах
  6. Можливість аналізу окупності реклами
  7. Можливість відслідковування KPI і якості обслуговування
  8. Дзвінки від існуючих клієнтів що зберегли старі номери, надходять у загальну чергу дзвінків
  9. Вартість переадресації зі старих номерів - 1 коп./хв.
  10. Немає плати за з'єднання при переадресації зі старих номерів
  11. Начальник відділу може контролювати дзвінки підлеглих
  12. Дзвінки з work.ua надходять на керівника
  13. Абонент може очікувати на лінії поки з'явиться вільний співробітник (багатоканальність)
  14. При маршрутизації на рієлтора, на слухавці відображається номер абонента (CallerID)
  15. При надходженні дзвінків з номерів у рекламі, надходить виклик одночасно на усіх вільних рієлторів
  16. У неробочий час абоненту промовляється повідомлення
  17. Керівник має можливість централізовано керувати лініями через кабінет мобільного оператора
  18. Дзвінки співробітників у відпустці переадресовуються на загальну лінію
  19. Відвідувачі сайту можуть замовити безкоштовний дзвінок