КЛІЄНТ
Агенція нерухомості у Києві. Працює з нерухомістю в різних цінових сегментах. Основна частина дзвінків надходить з оголошень про об'єкти нерухомості розміщених на порталах RIA, OLX, Rieltor.
ПЛАТФОРМИ
- Phonet (партнер)
- OneBox (партнер)
- lifecell (партнер)
- Київстар
- vodafone
- УДЦР
- iOS
- Plektan
- RIA
- Rieltor
- OLX
- TikTok
- work.ua
- Сайт
ВВІДНІ ДАНІ:
- Клієнт використовував звичані мобільні номери
- У рекламі вказувалися 2 номери lifecell, 1 номер Київстар і 1 номер vodafone
- Рієлтори спілкувалися з клієнтами з особистих номерів
- Зв'язок був одноканальним
- Використовувалися одночасно декілька апаратів, що потребувало додаткового заряджання
- Дзвінки надходили рієлторам в тому числі у неробочий час
- У керівника не було можливості контролю дзвінків
- Публікація на порталах відбувалася через галузевий сервіс Plektan
ЩО БУЛО ЗРОБЛЕНО?
- Було запущено віртуальну атс Phonet і налаштовані права
- Було підключено транк Єдина мережа FMC і активовано послугу "Адміністратор корпорації"
- Було проведено інтеграцію з CRM OneBox
- Існуючі lifecell номери було переведено на тариф Єдина мережа Нова
- Номери інших мобільних операторів було переведено через MNP на тариф Єдина мережа Нова
- На віртуальній атс було налаштовано маршрутизацію і робочий час
- Для колтрекінгу було активовано маршрутизуючі номери FMC voip
- Кожному рієлтору було активовано персональний корпоративний номер FMC mobile
- Зі старих номерів було встановлено переадресацію на один з маршрутизуючих
- Проведена заміна номерів на усіх платформах на номери колтрекінгу
- Було змінено фід Plektan для вивантаження на OLX єдиного номеру колтрекінгу
- На слухавки рієлторів було встановлено додаток віртуальної атс
- На сайт агентства було встановлено кнопку зворотного зв'язку
РЕЗУЛЬТАТИ:
- Дзвінки з мобільних усіх рієлторів фіксуються у журналі віртуальної атс із записом розмови
- Розмови записуються на рівні хмари незалежно від використовуємого апарату, у тому числі на iOS
- Рієлтори можуть прослуховувати свої розмови як у веб-інтерфейсі так і у мобільному додатку
- У журналі віртуальної атс відображається джерело дзвінка (статичний колтрекінг)
- Історія дзвінків сінхронізується у OneBox і відображаться у контактах
- Можливість аналізу окупності реклами
- Можливість відслідковування KPI і якості обслуговування
- Дзвінки від існуючих клієнтів що зберегли старі номери, надходять у загальну чергу дзвінків
- Вартість переадресації зі старих номерів - 1 коп./хв.
- Немає плати за з'єднання при переадресації зі старих номерів
- Начальник відділу може контролювати дзвінки підлеглих
- Дзвінки з work.ua надходять на керівника
- Абонент може очікувати на лінії поки з'явиться вільний співробітник (багатоканальність)
- При маршрутизації на рієлтора, на слухавці відображається номер абонента (CallerID)
- При надходженні дзвінків з номерів у рекламі, надходить виклик одночасно на усіх вільних рієлторів
- У неробочий час абоненту промовляється повідомлення
- Керівник має можливість централізовано керувати лініями через кабінет мобільного оператора
- Дзвінки співробітників у відпустці переадресовуються на загальну лінію
- Відвідувачі сайту можуть замовити безкоштовний дзвінок