Моделювання
СКЛАДАННЯ ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ/СТРАТЕГІЇ
На етапі моделювання відбувається:

● Проведення стратегічних сесій
● Аналіз бізнес-процесів замовника
● Аудит сайту, інформаційних систем і соцмедіа присутності замовника
● Інжиніринг функцій і API технічних платформ
● Вивчення аудиторії замовника
● Бенчмаркинг конкурентів замовника
● Консультування замовника
● Визначення цілей замовника і опис послідовності дій для їх досягнення
● Візуалізація елементів технічного завдання/стратегії за допомогою блок-схем
● Розрахунок обсягу, вартості і строків послуг імплементації технічного завдання/стратегії

Строк 20-60 робочих днів у залежності від складності проекту.

Компонентами технічного завдання можуть бути:

● Технічні платформи (програмне забезпечення)
● Функції технічних платформ
● Сутності (картки)
● Шаблони імпорта (структури даних)

Кінцева вартість складання технічного завдання/стратегії розраховується у залежності від кількості компонентів, і зазначається у комерційній пропозиції.
Імплементація
ВТІЛЕННЯ У ЖИТТЯ
Впровадження імплементується відповідно до складеного технічного завдання/стратегії.

Ми гарантуємо що увесь спланований на етапі моделювання функціонал, буде реалізований належним чином.

На цьому етапі, складене технічне завдання/стратегія, за потреби можуть бути доопрацьовані.

Вартість імплементації розраховується у людино-годинах або інших тарифних одиницях, у залежності від складності проекту. У комерційній пропозиції зазначається попередній розрахунок кількості тарифних одиниць необхідних для імплементації.

На складність проекту можуть впливати, у тому числі:

● Бізнес-процеси замовника
● Особливі вимоги замовника
● Кількість співробітників у замовника
● Кількість локацій у замовника

Імплементація окремих компонентів може проводитися одночасно із складанням техзавдання.

За незначної складності, імплементацію окремих компонентів може бути проведено безкоштовно.
Навчання
СТРАТЕГІЧНІ СЕСІЇ
Для досягнення найбільш ефективного використання результатів проведеного впровадження, усі його особливості доводяться до користувачів замовника.

● Навчання співробітників замовника
● Навчання керівництва замовника
● Навчання підрядників замовника

Навчання може проводитися як через Google Meet, так і у конференц-залі, або у офісі замовника.
Підтримка
ГАРАНТОВАНЕ РЕАГУВАННЯ
На цьому етапі ми надаємо кваліфіковану преміум-підтримку від фахівців які займалися моделюванням і імплементацією проекту.

● Експрес-консультування по телефону
● Реагування на інциденти підтримки на протязі гарантованого періоду часу із доступом через remote desktop

Детальніше
Замовте безкоштовну консультацію прямо зараз!
Для нових клієнтів ми надаємо 15-ти хвилинну консультацію безкоштовно!
Made on
Tilda