1. Перевантажений інтерфейс
До чого це призводить: для тих самих дій потрібно у кілька разів більше кліків ніж у AmoCRM
2. Немає загальносвітового маркетплейсу, мало застосунків в українському
До чого це призводить: потрібно замовляти "ручну" інтеграцію із високою вартістю
3. Вбудоване сховище файлів низькоякісне, Dropbox, Google Drive недоступні
До чого це призводить: низька швидкість синхронізації, зміни у файлах можуть бути втрачені, можуть виникнути дублікати файлів
4. Немає міжнародних застосунків візуального програмування
До чого це призводить: неможливість швидкої інтеграції із популярними платформами
5. Нефункціональний мобільний додаток з перевантаженим інтерфейсом
До чого це призводить: мобільний додаток є, але все одно необхідно дивитися веб-версію
6. Співробітник може самостійно встановити собі яскраву тему інтерфейсу
До чого це призводить: буде відображатися на кожній сторінці системи у його акаунті і відволікати від роботи
7. Неякісна техпідтримка
До чого це призводить: неможливість користування системою за призначенням
Оновлення запускаються "сирими" і непрацюючими. Настрашніші баги були зафіксовани у наступних модулях:
- Пошта - відсутня папка вихідних листів (так, це не жарт)
- Календар - синхронізація із Google Calendar працює некоректно
- Бронювання ресурсів - невірне відображення занятого часу, неможливість налаштування вихідних
Слід враховувати, що навіть якщо розробник через тривалий час все ж таки виправив зазначені баги, сам факт "викатування" функцій насправді маючих альфа-версію, у загальне користування у платних ліцензія, фактично говорить про тестування на платних користувачах, і підказує що у подальшому розробник буде проводити таке безкоштовне для себе "тестування" на користувачах і по будь-якому іншому функціоналу.
Функціонал системи обєднує різні напрямки програмного забезпечення (комбайн), при цьому не одна із функцій не може конкурувати за якістю із вузькоспеціалізованою платформою.
Перелік функцій Бітрікс24 і вузькоспеціалізованих платформ із якісною реалізацією.
- CRM - AmoCRM
- Пошта - Google Workspace
- Завдання і проекти - Asana
- Корпоративний чат - Slack
- Жива стрічка - Workplace from Meta
- Сайти - Tilda
- Форми - JotForm
- Файли - Dropbox, Google Drive
- Складський облік - Мій склад
- Бронювання ресурсів - YClients, Кронос, Calendly
Хмара Бітрікс24
- Сервери Бітрікс24 перенавантажені внаслідок великої кількості безкоштовних користувачів
- В Україні швидкодія Бітрікс24 на українських серверах нижча ніж у AmoCRM на російських
- Хмарні тарифи мають обмежений обсяг місця для зберігання файлів, за додатковий простір потрібно доплачувати за тарифами значно вищими ніж у Dropbox, Google Drive
- Система не дозволяє провести швидку міграцію на інші платформи, при експорті даних вивантажуються не усі дані (впускає, але не випускає)
- Дані у Бітрікс незашифровані на відміну від систем вищого класу
- Умови користування дозволяють Бітрікс використовувати дані клієнта на власний розсуд
Думаючи про покупку коробкової версії, необхідно враховувати:
- Готових застосунків дуже мало, повноцінного візуального програмування немає
- Доопрацювання кодуванням відбувається довго та дорого. Вартість доробок у деяких випадках складає мільони гривень (і це не жарт).
- За оновлення необхідно сплачувати 25% вартості ліцензії щорічно
- Потрібно платити за сервер/VPS/ноди/місце для зберігання файлів/резервне копіювання, і розширювати у міру збільшення навантаження/кількості співробітників
- Потрібно враховувати час системного адміністратора, який витрачається на адміністрування, при розрахунку сукупної вартості володіння
- Коробкові open source системи, зокрема SuiteCRM, взагалі не вимагають сплати за ліцензію, оплата іде лише за доробки
НЕ РИЗИКУЙТЕ ПРОДУКТИВНІСТЮ СВОГО БІЗНЕСУ ЗАДЛЯ НЕЗНАЧНОЇ ЕКОНОМІЇ, ОБИРАЙТЕ ЯКІСНІ ПЛАТФОРМИ!