Кейси
Телефонія із колтрекінгом для агентства нерухомості
Phonet
lifecell
OneBox
Facebook
Instagram
CRM
Real Estate
HR
OLX
FMC
КЛІЄНТ
Агенція нерухомості у Києві. Працює з нерухомістю в різних цінових сегментах. Основна частина дзвінків надходить з оголошень про об'єкти нерухомості розміщених на порталах RIA, OLX, Rieltor.
ПЛАТФОРМИ
Phonet (партнер)
OneBox (партнер)
lifecell (партнер)
Київстар
vodafone
УДЦР
iOS
Plektan
RIA
Rieltor
OLX
Facebook
Instagram
TikTok
work.ua
Сайт
ВВІДНІ ДАНІ:
Клієнт використовував звичані мобільні номери
У рекламі вказувалися 2 номери lifecell, 1 номер Київстар і 1 номер vodafone
Рієлтори спілкувалися з клієнтами з особистих номерів
Зв'язок був одноканальним
Використовувалися одночасно декілька апаратів, що потребувало додаткового заряджання
Дзвінки надходили рієлторам в тому числі у неробочий час
У керівника не було можливості контролю дзвінків
Публікація на порталах відбувалася через галузевий сервіс Plektan
ЩО БУЛО ЗРОБЛЕНО?
Було запущено віртуальну атс Phonet і налаштовані права
Було підключено транк Єдина мережа FMC і активовано послугу "Адміністратор корпорації"
Було проведено інтеграцію з CRM OneBox
Існуючі lifecell номери було переведено на тариф Єдина мережа Нова
Номери інших мобільних операторів було переведено через MNP на тариф Єдина мережа Нова
На віртуальній атс було налаштовано маршрутизацію і робочий час
Для колтрекінгу було активовано маршрутизуючі номери FMC voip
Кожному рієлтору було активовано персональний корпоративний номер FMC mobile
Зі старих номерів було встановлено переадресацію на один з маршрутизуючих
Проведена заміна номерів на усіх платформах на номери колтрекінгу
Було змінено фід Plektan для вивантаження на OLX єдиного номеру колтрекінгу
На слухавки рієлторів було встановлено додаток віртуальної атс
На сайт агентства було встановлено кнопку зворотного зв'язку
РЕЗУЛЬТАТИ:
Дзвінки з мобільних усіх рієлторів фіксуються у журналі віртуальної атс із записом розмови
Розмови записуються на рівні хмари незалежно від використовуємого апарату, у тому числі на iOS
Рієлтори можуть прослуховувати свої розмови як у веб-інтерфейсі так і у мобільному додатку
У журналі віртуальної атс відображається джерело дзвінка (статичний колтрекінг)
Історія дзвінків сінхронізується у OneBox і відображаться у контактах
Можливість аналізу окупності реклами
Можливість відслідковування KPI і якості обслуговування
Дзвінки від існуючих клієнтів що зберегли старі номери, надходять у загальну чергу дзвінків
Вартість переадресації зі старих номерів - 1 коп./хв.
Немає плати за з'єднання при переадресації зі старих номерів
Начальник відділу може контролювати дзвінки підлеглих
Дзвінки з
work.ua
надходять на керівника
Абонент може очікувати на лінії поки з'явиться вільний співробітник (багатоканальність)
При маршрутизації на рієлтора, на слухавці відображається номер абонента (CallerID)
При надходженні дзвінків з номерів у рекламі, надходить виклик одночасно на усіх вільних рієлторів
У неробочий час абоненту промовляється повідомлення
Керівник має можливість централізовано керувати лініями через кабінет мобільного оператора
Дзвінки співробітників у відпустці переадресовуються на загальну лінію
Відвідувачі сайту можуть замовити безкоштовний дзвінок